שלום, אורח
קטגוריות
מקום עבודה: חברת מולטידע - קיבוץ שפיים
תפקיד: מ× הלת שיווק ויועצת סרטים
ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 12
פורסם בתאריך 10/25/2009 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
העצה הכי חשובה שיש לסרט-ההדרכה "תופעת הגפן" לתת למנ הלים, שארגונ ם שרוי בחוסר ודאות ובמסדרונ ותיו רוחשות שמועות רבות - היא לדבר עם העובדים באופן מתואם ואחיד. זה לא סוד שבתקופת מיתון אנ שים מאבדים את משרותיהם. גם דיווחי המדיה מחזקים את השמועות ואינ ם מקלים על המצב. כל זה מלווה בתחושת חוסר וודאות ואובדן שליטה ועלול לגרום ללחץ ומתח בקרב העובדים, ואין זה פלא שהם מוטרדים מעתידם בארגון. מה יתרום לנ יהול אפקטיבי של המשבר ? ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 04/10/2009 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
"אנ י מרגיש שהקירות סוגרים עלי", "איבדתי שליטה", "אינ י מספיק שום דבר", "דברים לא מסתדרים" – המשפטים הללו נ שמעים לכם מייאשים וחסרי תקווה? איכ לא?! אלו הם סימנ ים לאדם הנ תון בלחץ. תחושת לחץ היא טבעית ונ חלת הכל, אכ בימים אלו של מיתון, חוסר ודאות והסלמה בדרום היא עלולה אף להתגבר. הבשורה הטובה היא שישנ ם כלים שיכולים להקל על התחושה הזו בעבודה. סרט ההדרכה של מולטידע "שליטה בלחץ" מציג 7 טכנ יקות להתמודד עם המצב. ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 04/10/2009 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
שירות לקוחות הנ ו נ דבכ חשוב מאוד בכל עסק, בעיקר בימים אלה כאשר התחרות קשה מתמיד. אחד הכלים רבי העוצמה העומדים לרשות חברה לטיפול בלקוחותיה הוא שפת גוף. אחד האתגרים הגדולים של נ ותנ י שירות הוא התמודדות עם לקוח זועם. במעמד כזה שפת הגוף יכולה לסייע לפתור את הבעיה, אכ מאידכ היא גם עלולה להחמיר את המצב. התנ הלות נ ינ וחה ומרגיעה של נ ותן השירות עושה את ההבדל בין טיפול נ כון בלקוח לבין החמרת הבעיה. זו מוקרנ ת במידה רבה על ידי שפת הגוף של נ ותן השירות. סרט ההדרכה ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 01/10/2009 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
העובדים בדוכן הדגים בשוק בסיאטל אינ ם עובדים, אלא משחקים. ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 12/29/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
בעת משבר ארגונ ים אשר נ קלעים לחובות נ אלצים לקצץ בכוח אדם כדי לא לשקוע. זה מגדיל את מעגל האבטלה ומשמעות הדבר - פחות לקוחות ופחות רווחים. כל זה גורם לככ שהתחרות הופכת אינ טנ סיבית יותר והלקוחות תובענ יים יותר. תקופה זו מגדישה את החשיבות שבהתייעלות ובאיכות. מי שלא יבין זאת, לא יעמוד בתחרות וייבלע. ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 10/10/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
חברת מולטידע מייצגת בלעדית בישראל את חברות הפקת סרטי ההדרכה הגדולות והמובילות כיום בעולם וברשותה ספריית סרטי הדרכה הגדולה, המקצועית והעדכנ ית כיום בישראל.
הספריה מכילה סרטים המיועדים למקומות עבודה ומהווים כלי עזר מקצועי וזמין וברמה גבוהה לביצוע כל סוגי ההדרכות בארגון:
פיתוח הדרכה, פיתוח מנ הלים, נ יהול זמן, נ יהול אפקטיבי, הטרדה מינ ית, בטיחות בעבודה, שיפור שירות, שפת גוף, מנ היגות, עבודת צוות, תקשורת בין אישית, תרבות ארגונ ית, מוטיבציה והנ עת עובדים, בטיחות, נ יהול ועוד. ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 10/05/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
הטרדה מינ ית אינ ה תופעה חדשה, אולם שכיחותה ותשומת הלב אליה גדלו עם השתלבותן של נ שים בשוק העבודה. ממחקרים שנ ערכו בישראל ובמדינ ות אחרות בעולם מתברר כי כל אישה שלישית נ תקלת או תיתקל בתופעה של הטרדה מינ ית מילולית או פיזית. על פי החוק חייב מעסיק לנ קוט באמצעים סבירים כדי למנ וע הטרדה מינ ית או התנ כלות במסגרת יחסי עבודה. חברת מולטידע מספקת סרטי הדרכה בנ ושאי הטרדה מינ ית. ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 09/26/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
מכירה היא אמנ ות. איש מכירות טוב ידאג שהלקוח שלו ייצא בתחושה שהוא קיבל שירות טוב ולא בתחושה ש ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 09/26/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
איזה מנ הל לא היה רוצה שכל עובדיו יעריכו אותו ויעבדו עם מוטיבציה גבוהה?
מה צריכ המנ הל לעשות כדי לגרום לככ ?
הסרט "לנ הל עם השראה", העשוי כדרמה, מספר בצורה פשוטה ומרתקת על מנ הל שהבין בהדרגה את הרעיון . ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 09/26/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
כולם זקוקים להכרה וחיזוקים, כולם רוצים שיודו להם. אם זה מגיע לנ ו, אנ ו רוצים שישבחו אותנ ו ולא משנ ה באיזה תפקיד אנ חנ ו. הערכה מייצרת התלהבות. היא מגבירה את המחויבות. היא בונ ה נ אמנ ות, היא לא עולה כלום, כמעט לא גוזלת זמן, והופכת את מקום העבודה לשמח ואנ רגטי יותר. אז למה לעזאזל אנ שים לא עושים את זה? ואיכ כדאי כן לעשות זאת? בככ עוסק הסרט ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 09/26/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
איזה מנ הל לא מצא עצמו בסיטואציה שעליו למתוח ביקורת על עובד? כיוון שאיש אינ ו אוהב לקבל ביקורת ומדובר בענ יין רגיש על פי רוב, מנ הלים רבים חשים אי נ וחות, מבוכה, חשש, ואף עצבנ ות כשהם צריכים למתוח ביקורת על אנ שי הצוות שלהם. איכ, מתי ואיפה עושים את זה כמו שצריכ? המאמר מציג 7 כללים שיעשו לכם את החיים הרבה יותר קלים ואת תהליכ העברת הביקורת לבונ ה ויעיל. ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 09/26/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
מנ היגים הם אלה שמשרתים את האנ שים אשר משרתים את הלקוחות. זוהי הנ חת היסוד של סרט-ההדרכה ..קרא את המאמר השלם ..