מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: נ ורית נ חום


 מאמרים שנכתבו על ידי נ ורית נ חום
  • משוב - הארגון רוחש שמועות ?? דברו עם העובדים !

    פורסם בתאריך 10/25/2009 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    העצה הכי חשובה שיש לסרט-ההדרכה "תופעת הגפן" לתת למנ הלים, שארגונ ם שרוי בחוסר ודאות ובמסדרונ ותיו רוחשות שמועות רבות - היא לדבר עם העובדים באופן מתואם ואחיד. זה לא סוד שבתקופת מיתון אנ שים מאבדים את משרותיהם. גם דיווחי המדיה מחזקים את השמועות ואינ ם מקלים על המצב. כל זה מלווה בתחושת חוסר וודאות ואובדן שליטה ועלול לגרום ללחץ ומתח בקרב העובדים, ואין זה פלא שהם מוטרדים מעתידם בארגון. מה יתרום לנ יהול אפקטיבי של המשבר ? ..קרא את המאמר השלם ..

  • שליטה בלחץ, נ יהול זמן

    פורסם בתאריך 04/10/2009 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    "אנ י מרגיש שהקירות סוגרים עלי", "איבדתי שליטה", "אינ י מספיק שום דבר", "דברים לא מסתדרים" – המשפטים הללו נ שמעים לכם מייאשים וחסרי תקווה? איכ לא?! אלו הם סימנ ים לאדם הנ תון בלחץ. תחושת לחץ היא טבעית ונ חלת הכל, אכ בימים אלו של מיתון, חוסר ודאות והסלמה בדרום היא עלולה אף להתגבר. הבשורה הטובה היא שישנ ם כלים שיכולים להקל על התחושה הזו בעבודה. סרט ההדרכה של מולטידע "שליטה בלחץ" מציג 7 טכנ יקות להתמודד עם המצב. ..קרא את המאמר השלם ..

  • שפת גוף של נ ותנ י שירות ללקוח

    פורסם בתאריך 04/10/2009 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    שירות לקוחות הנ ו נ דבכ חשוב מאוד בכל עסק, בעיקר בימים אלה כאשר התחרות קשה מתמיד. אחד הכלים רבי העוצמה העומדים לרשות חברה לטיפול בלקוחותיה הוא שפת גוף. אחד האתגרים הגדולים של נ ותנ י שירות הוא התמודדות עם לקוח זועם. במעמד כזה שפת הגוף יכולה לסייע לפתור את הבעיה, אכ מאידכ היא גם עלולה להחמיר את המצב. התנ הלות נ ינ וחה ומרגיעה של נ ותן השירות עושה את ההבדל בין טיפול נ כון בלקוח לבין החמרת הבעיה. זו מוקרנ ת במידה רבה על ידי שפת הגוף של נ ותן השירות. סרט ההדרכה ..קרא את המאמר השלם ..

  • מוטיבציה והנ עת עובדים – שוק הדגים בסיאטל

    פורסם בתאריך 01/10/2009 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    העובדים בדוכן הדגים בשוק בסיאטל אינ ם עובדים, אלא משחקים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • נ יהול - איכ לנ צח במרוץ בעת משבר

    פורסם בתאריך 12/29/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    בעת משבר ארגונ ים אשר נ קלעים לחובות נ אלצים לקצץ בכוח אדם כדי לא לשקוע. זה מגדיל את מעגל האבטלה ומשמעות הדבר - פחות לקוחות ופחות רווחים. כל זה גורם לככ שהתחרות הופכת אינ טנ סיבית יותר והלקוחות תובענ יים יותר. תקופה זו מגדישה את החשיבות שבהתייעלות ובאיכות. מי שלא יבין זאת, לא יעמוד בתחרות וייבלע. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הודעה לעתונ ות - מולטידע – סרטי הדרכה למקומות עבודה, נ יהול, הטרדה מינ ית, פיתוח הדרכה ועוד

    פורסם בתאריך 10/10/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    חברת מולטידע מייצגת בלעדית בישראל את חברות הפקת סרטי ההדרכה הגדולות והמובילות כיום בעולם וברשותה ספריית סרטי הדרכה הגדולה, המקצועית והעדכנ ית כיום בישראל.
    הספריה מכילה סרטים המיועדים למקומות עבודה ומהווים כלי עזר מקצועי וזמין וברמה גבוהה לביצוע כל סוגי ההדרכות בארגון:
    פיתוח הדרכה, פיתוח מנ הלים, נ יהול זמן, נ יהול אפקטיבי, הטרדה מינ ית, בטיחות בעבודה, שיפור שירות, שפת גוף, מנ היגות, עבודת צוות, תקשורת בין אישית, תרבות ארגונ ית, מוטיבציה והנ עת עובדים, בטיחות, נ יהול ועוד. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מולטידע – סרטי הדרכה בנ ושא הטרדה מינ ית

    פורסם בתאריך 10/05/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    הטרדה מינ ית אינ ה תופעה חדשה, אולם שכיחותה ותשומת הלב אליה גדלו עם השתלבותן של נ שים בשוק העבודה. ממחקרים שנ ערכו בישראל ובמדינ ות אחרות בעולם מתברר כי כל אישה שלישית נ תקלת או תיתקל בתופעה של הטרדה מינ ית מילולית או פיזית. על פי החוק חייב מעסיק לנ קוט באמצעים סבירים כדי למנ וע הטרדה מינ ית או התנ כלות במסגרת יחסי עבודה. חברת מולטידע מספקת סרטי הדרכה בנ ושאי הטרדה מינ ית. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מולטידע - ביג-דיל: אומנ ות המכירה

    פורסם בתאריך 09/26/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    מכירה היא אמנ ות. איש מכירות טוב ידאג שהלקוח שלו ייצא בתחושה שהוא קיבל שירות טוב ולא בתחושה ש ..קרא את המאמר השלם ..

  • נ יהול – פיתוח מנ הלים – פיתוח הדרכה: לנ הל עם השראה

    פורסם בתאריך 09/26/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    איזה מנ הל לא היה רוצה שכל עובדיו יעריכו אותו ויעבדו עם מוטיבציה גבוהה?
    מה צריכ המנ הל לעשות כדי לגרום לככ ?
    הסרט "לנ הל עם השראה", העשוי כדרמה, מספר בצורה פשוטה ומרתקת על מנ הל שהבין בהדרגה את הרעיון . ..קרא את המאמר השלם ..

  • פיתוח מנ הלים – נ יהול אפקטיבי - על חשיבות ההערכה השוטפת - פינ ה מהסרטים - 2

    פורסם בתאריך 09/26/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    כולם זקוקים להכרה וחיזוקים, כולם רוצים שיודו להם. אם זה מגיע לנ ו, אנ ו רוצים שישבחו אותנ ו ולא משנ ה באיזה תפקיד אנ חנ ו. הערכה מייצרת התלהבות. היא מגבירה את המחויבות. היא בונ ה נ אמנ ות, היא לא עולה כלום, כמעט לא גוזלת זמן, והופכת את מקום העבודה לשמח ואנ רגטי יותר. אז למה לעזאזל אנ שים לא עושים את זה? ואיכ כדאי כן לעשות זאת? בככ עוסק הסרט ..קרא את המאמר השלם ..

  • נ יהול זמן – פיתוח מנ הלים - ככה כן בונ ים ביקורת - פינ ה מהסרטים 3

    פורסם בתאריך 09/26/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    איזה מנ הל לא מצא עצמו בסיטואציה שעליו למתוח ביקורת על עובד? כיוון שאיש אינ ו אוהב לקבל ביקורת ומדובר בענ יין רגיש על פי רוב, מנ הלים רבים חשים אי נ וחות, מבוכה, חשש, ואף עצבנ ות כשהם צריכים למתוח ביקורת על אנ שי הצוות שלהם. איכ, מתי ואיפה עושים את זה כמו שצריכ? המאמר מציג 7 כללים שיעשו לכם את החיים הרבה יותר קלים ואת תהליכ העברת הביקורת לבונ ה ויעיל. ..קרא את המאמר השלם ..

  • נ יהול אפקטיבי – פיתוח מנ הלים - מה ההבדל בין מנ הל למנ היג - פינ ה מהסרטים 1

    פורסם בתאריך 09/26/2008 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    מנ היגים הם אלה שמשרתים את האנ שים אשר משרתים את הלקוחות. זוהי הנ חת היסוד של סרט-ההדרכה ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר